dimecres, 12 de febrer del 2014

Raising an Olympian, Procter&Gamble i els seus anuncis


Divendres passat es van inaugurar els Jocs Olímpic de Sochi (Rússia) que acabaran el 23 de febrer. Tot i la polèmica dels Jocs ens alguns sectors, les marques aprofiten per patrocinar i treure'n partit. I només cal veure alguns anuncis. Fent un repàs (ja vaig tard!), Procter&Gamble, per exemple, ens deixa Pick them back up, el tercer vídeo dedicat a les mares d'una trilogia (de moment) que va començar amb les Olimpíades d'Hivern de Vacouver i va continuar amb les Olimpíades d'estiu de Londres. Forma part d'una sèrie, titulada Raising an Olympian, que segueix aquesta moda de fer anuncis amb una història darrera i que, si és sensible, molt millor.



Kids, vídeo per les Olimpíades d'Hivern de Vancouver (2010)


Best job, vídeo per les Olimpíades d'estiu de Londres (2014)


Pick them back up, vídeo de les Olimípades de Sochi (2014)

Però aquests només en són alguns exemples. S'ha de dir que Procter & Gamble l'ha encretat amb aquest homenatge a les mares. Al seu canal de Youtube, podeu trobar-ne molts més exemples. Perquè, què seriem sense aquell amor incondicional de les mares?

1 comentari:

Remorada ha dit...

i se'n surten!

has vist els anuncis de la marca de roba interior tailandesa? crec que en el cas de P&G te més sentit aquesta mena de storytelling, a l'altra les històries són reboniques i ploraneres, però no acabes de veure la relació i et quedes així O_o

aquí l'enllaç -> http://www.youtube.com/user/WacoalThailand

(des que sóc NiNi no parlo gaire en català, se m'està rovellant T_T)